gerben-angelita.reismee.nl

Eigen haard is goud waard?

Hallo allemaal!

Het is een lange tijd sinds ons laatste bericht. Ik kwam er steeds maar niet aan toe om het allerlaatste verhaaltje te schrijven. Het is inmiddels alweer precies 4 weken geleden dat we op Dusseldorf landden en er een heel ontvangstcomité klaar stond om ons te verwelkomen.

Het lijkt eigenlijk wel 4 maanden of 4 jaren geleden. Dat klinkt overdreven, maar echt, hoe snel je je weer aan het gewone leven overgeeft isniet te geloven! Alles is weer als vanouds; we hebben iedereen weer gezien, we hebben bijgekletst en de agenda wordt weer gevuld :-)

Na de week van terugkomst (3 juni) zijn we nog 1 week samen vrij geweest en hebben we ons bruiloftsfeestje voorbereid. Toen moest Gerben weer brood op de plank brengen, zoals hij ophet strandheeft beloofdin de trouwbelofte :-).Deze gezamelijke week hadden we ook wel nodig! Daarna ben ik nog 2 weken vrij geweest en vanaf deze week moest ik ook weer aan de bak. Gelukkig heb ik heel snel weer een baan gevonden voor 32 uur (wat een luxe!) in Hoogeveen. Morgen nog 1 dagje en dan heb ik de eerste werkweek, na 7,5 maanden luieren, er weer op zitten.

Het is dat ik al onze verhalen weer kan teruglezen op deze site en via de vele foto's (totaal meer dan 11.000!!!) de hootgepunten weer kan herbeleven, maar anders lijkt het gewoon alsof we nooit een half jaar zijn weggeweest... In november leek het zo lang en nu in juli lijkt het zo kort!

We willen jullie allemaal bedanken voor jullie geweldige leuke reacties gedurende de hele reis. We keken echt uit naar de reacties! Hopelijk hebben we gauw weergenoeg dagen en vooral geld gespaard om nog een keer zo'n onvergetelijke reis te maken en dit met jullie te delen :-)

Gracias y tal vez hasta la próxima vez!!!

Gerben & Angelita

Reacties

Reacties

Annelies

Ook toevallig... ik knal net een berichtje op je Hyves en vervolgens krijg ik dit binnen... ;-).

Ik snap je heeeeelemaal.. Helaas ben je zelfs zo'n geweldig avontuur alweer bijna net zo snel 'vergeten' als een vakantie van 3 weken... ;-(. Alsof je nooit bent weggeweest, zo raar! Gelukkig roepen de foto's wel meteen hele bergen herinneringen op... (11.000 foto's helemaal... ik dacht dat wij er veel hadden (1700) maar okay, je hebt altijd baas boven baas....).

Tot zaterdag! Neem je trouwcd maar mee, want ik vind hem helemaal super!!

Marry

Als je dan maar geen malariapillen moet slikken!

Nienke Nijmegen

'aan al het goede komt een eind', 'time flies when you're having fun'.... om er maar eens een paar clichés tegen aan te gooien: helaas zijn ze meestal wel waar.... Tot snel! Dikke kus!!!

Elles van Dompselaar

Hoi Angelita, hoe gaat het? Het is schandalig lang geleden maar er is ook weer zoveel gebeurd. Heb je het naar je zin in je nieuwe baan? Ik werk al vanaf februari niet meer bij Aims, ik kon vertrekken. Vlak daarna wilden we voor een kindje gaan en nu ben ik alweer 7 maanden zwanger! Ben je al getrouwd? Groetjes Elles

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!