gerben-angelita.reismee.nl

Nog 2 maanden

Hola,

Nog 2 maanden wachten totdat we het vliegtuig nemen van Dusseldorf via Miami naar Buenos Aires, Argentinië!!

De meeste voorbereidingen zijn gedaan (denken we). We hebben voor de zekerheid maar een internationaal rijbewijs gehaald. Ook zijn de meeste verzekeringen afgesloten en abonnementen opgezegd van de mobiele telefoon, de Veronicagids, de Viva etc. Nu nog shoppen voor een rugtas voor Gerben. Ook de reservering van het hostel in Buenos Aires (hostel Nomade) is inmiddels bevestigd voor onze eerste paar dagen daar.

Aantal weken geledenhebben we 3 vaccinaties gehaald. We dachten dat we na Cuba en Maleisië wel genoeg bestand waren tegen enge ziektes, maar blijkbaar niet. We moesten ook nog gele koorts, Hepatitus B en de buiktyfus (?) vaccinaties hebben. Nu nog de malaria pillen testen (de soort die wij hebben meegekregen kunnen angstdromen en waanbeelden veroorzaken ....)

De Lonely Planet, slaapzakken, lakenzakken, teva's, trekkingschoenen en vitaminepillen liggen al geduldig te wachten :-)

Hasta la próxima vez!

Jano

Haloaaa gerben en angelita,
Wat leuk dat jullie zo'n pagina hebben gemaakt. En dat je een mail hebt gestuurd. Ik zal up te date blijven over de ontwikkelingen in jullie reis. Ik hoop dat jullie niets vergeten (misschien zo iets als paspoorten) maar dat wordt denk ik wel aan gedacht haha. Nou ik wens jullie veel plezier want ik zal jullie niet meer zien denk ik.

We keep in touch.

Gr jano

Maaike en Kim

Yo Medas!

We missen je nu al!!! ;-( Van ellende hebben we vandaag met de mannen van Axima (3 man sterk jaja) de bureaus maar eens op een ergonomische hoogte gezet, dus je kunt trots op ons zijn!

Jullie site ziet er mooi uit, we wachten in spanning op de eerste reisverhalen!

Geniet nog van jullie laatste weekjes hier in het koude kikkerlandje en heeeeeeeeeeeel veel plezier met jullie reis!

Que les vaya bien!

Besos, Maaike en Kim

Elles

Hoi Angelita! Hoe gaat het met de laatste boodschappen? Was het zaterdag gezellig, het salsadansen? Op het werk begint het weer drukker te worden, zo naar de maandafsluiting toe, maar daar heb jij gelukkig niets meer mee te maken ha ha lekker toch! Wacht nieuwschierig de eerste foto's af. Veel plezier samen, groetjes Elles

Bert Westera

Hola Hombres, no olvide el pasaporte!

Your Guardian Angel

You have a Guardian Angel
Who watches over you -
Everywhere you go
And everything you do.

This gentle, silent helper
Is there to be your guide
To shelter and protect you,
And for you to walk beside.

Your Angel will always help you
Whenever things go wrong,
They'll be the wings beneath your feet
As Life's path you walk along.

Feel this calming presence -
Be enfolded by its love
And let your life be guided
By a power from above.

p.s. In gedachten geniet ik met je mee, ik hou van je en ik wens je de meest geweldige avonturen samen met je mannetje :-)