gerben-angelita.reismee.nl

Adios Buenos Aires

Buenas!

Hier zijn we nog 1 xtje vanuit BA. We gaan uiteindelijk toch niet naar de voetbalwedstrijd. Madonna heeft t voor ons verpest! Omdat Madonna n concert geeft speelt River vandaag (zaterdag) in een ander stadion. Het stadion is aan de andere kant van de stad en een aardige barman raadde ons af om daar 's avonds heen te gaan en bovendienzal de sfeerwaarschijnlijk niet zo leuk zijn als in hun eigen stadion. En Boca speelt ook uit in een plaats n uur hier vandaan.

Afgelopen donderdag hebben we het centrum bekeken, rond Plaza de Mayo. 's Middags waren dedwaze moeders op het plein aan het rondlopen. Ze doen dit geloof ik al zo'n 30 jaar lang, alleen is de groep niet meer zo groot als vroeger. T was weer n super stralende zonnige dan...heerlijk!!! We hebben helemaal niet het gevoel dat het december is. Af en toe zien we een kerstkrans of kerstverlichting `s avonds, lijkt heel raar.

Gisterenwaren we in de wijk Palermo aan t rondslenteren. Palermo is nmooie wijk met heel veel mooie parken en tuinen.We zijnff n kijkje wezen nemen hoe t r bij het paardenracen aan toe gaat. Wel grappig om die mannetjes te zien schreeuwen. Verder nogde wijkPalermo Viejo bekeken; deze wijk heeft heel veel hippe barretjes en restaurants. Te hip (lees: te duur) voor ons...

Gisteravond zijn we op plazaDorrego in 'onze wijk' San Telmodecadent uit eten geweest (136 pesos ( +/- 30€)Supergezellig pleintje met allemaal terrasjes en tango optredens. De klapper van de avond was (voor mij in ieder geval) de flamenco show met een flamenco 'band'!! GEWELDIG!!! Wat kunnen die dansen, wauw!!!!

Oh en over dansen gesproken; woensdagavond zijn we naar Bar Tortoni geweest. Dit is het oudste cafe van de stad. Hier was een tangoshow. Dit was ook geweldig!! Tango is echt gaaaf!!! Voor de liefhebbers: ik heb het op film staan :-)

Oh en bij ons vorige verhaal ben ik vergeten te vertellen dat we ook naar de begraafplaats van Recoleta zijn geweest. Hier ligt Evita begraven. De foto´s ervan staan er al op.

Trouwens heel leuk al jullie reacties op de site!! Heel grappig!

Omdat we niet naar de wedstrijd gaan, gaan we vanavond (23.58 uur) met de bus naar Tandil ipv maandag. Tandil is ongeveer 5 uur met de bus vanaf BA. (het busstation is net n vliegveld, zo groooot! Wel meer dan 200 lokketjes om n kaartje te kopen, vanaf hierkan je naar elke plek in heel Argentinie)

In Tandil wil Gerben graag cowboytje spelen :-) Hij heeft het de hele week er al over ommet een graansprietje in zn mond en een lasso in de hand een kalfje te vangen op de pampa van Argentina. Persoonlijk kan ik dan alleen maar aan spierpijn denken maar tis geven en nemen he :-) Het meisje van het toeristenburo zei dat Tandil de meest authentieke plek is om deze gaucho-ervaring op te doen, dus dat gaan we dan maar doen!

Hasta la proxima!
Ciao!

Annelies, Aljen en Sam

Gaaf dat jullie zoveel schrijven en foto's erop zetten! Ik ben eigenlijk wel een beetje in shock dat er nog steeds een groep Dwaze Moeders loopt te protesteren. Wat verschrikkelijk voor die vrouwen!!

Tango is gaaf he? Kunnen jullie daar geen spoedcursus doen?? ;-)

Goeie reis vanavond richting Tandil en we wachten de beelden van onze kalfjes-vangende Gaucho Gerbie af... hihi

Liefs van Annelies, Aljen en Sam

Meia

Alweer op naar de volgende bestemming, alweer een week voorbij en nu al zoveel mooie dingen gezien! Hopen dat je in Tandil een beter bed hebt! veel liefs!

nienke

Hi chica & chico,

Eindelijk ook een berichtje van mij... Maar je weet al dat ik niet zo goed ben in mailen. Maar ja, bellen is nu echt geen optie... Leuke verhalen al op de site en niet eens zo uitgebreid, dat was op de lagere school wel anders Ansjeliet, haha! Gerben, coole haren trouwens. Zo ben je wel een echte hipperd, misschien kan ik San ook 's overhalen! Hier alles ok, nog steeds geen tante. Wel balen want morgen vlieg ik naar hongKong en ga ik dus zeker de 1ste week missen... Zijn er vandaag nog geweest (kerstfair) en ze liep ook nog bijna te rennen, dus voor haar wel lekker dat het nog niet kwam. Wies ook gezien, ook een prechtig mannetje en zo lief! Ik ben benieuwd naar jullie cowboy verhalen (en de morning after..).

Dikke kus, vd andere Pluisje

Bartoes

He Gerben,

Dat is balen van die voetbalwedstrijd, maar cowboytje spelen dat doe je ook niet elke dag. Als je dat met die lasso goed onder de knie krijgt is dat altijd makkelijk om chica's mee te vangen.

Los ballos

Air

De tango is voor de vrouwen, de lasso en cow is voor de boy jiehaaaaaaa mucho gusto nog.
Ik km wel vaker even buurten. Hey Gerben lekker koppie.

Pascal & Wilma

Hoi, zo te zien vermaken jullie je prima.
Het is leuk om jullie foto's te bekijken en jullie verhalen te lezen. Inmiddels ook zelf de tango al gedanst???? Het weer ziet er goed uit, mooie blauwe lucht etc.
Het is hier ook lekker warm, zo'n 20 graden ( in de huiskamer dan ).

Groetjes

Nienke

Klinkt allemaal super!!! En ik hou me natuurlijk aanbevolen voor de tango film..... Ook leuk om al een indruk te krijgen door de foto's, en door de verhalen lijkt het helemaal niet of jullie zo ver weg zijn.... Nou, take care cowboys! Kan nu al niet wachten tot de volgend fotoserie....
Kus Nienke

Felicia

Zo dit ziet er geweldig uit..
En het klinkt ook geweldig, nog maar een weekie weg en nog zo veel te gaan! Leuke foto's trouwens.
Veel plezier met cowboytje spelen jiiihaaa!
Ik hou jullie in de gaten,
dikke kus en knuffels Felicia

lisette

Oh wat gaaf allemaal he? Krijg ook helemaal zin in vakantie. De cowgirl uithangen lijkt mij ook helemaal geweldig. Ben benieuwd hoe jou dat afgaat Ansjeliet?!! Wacht weer met veel smart op het verdere avontuur. X lisette