gerben-angelita.reismee.nl

Gerben's kapsel

Oh ja!! Vergeten iets heel ergs belangrijks te vertellen...

Voordat jullie jegaanafvragen wie die knappe donkere jongen naast mij is opde foto's; Gerben is naar de kapper geweest!!!! Z'n mooie manen zijn er af.... ik moest eerst even wennen aan deDalai Lama- look, maar nu vind ik het eigenlijk wel heel goed staan.

Buenas noches!

Ralko en Nienke

Laat die foto's maar komen! Heeft Ralko eindelijk een soulmate....haha!

Meia

Jammer dat we de foto alleen niet kunnen zien! Ik ben wel nieuwsgierig! Hopelijk zien we zijn nieuwe kapsel binnenkort op een foto uit Argentinie! Leuk om via deze site met jullie mee te reizen, dan ben je voor mijn gevoel toch iets minder ver en lang weg! Heel veel plezier!!! liefs van Meia

Alexander

Nu nog een Dalai Lama jurk en klaar is Gerben.

Goeie reis en tot het volgende verhaal.

Raimond Wolters

Eindelijk een kale broeder erbij haha, Heb veel plezier met zn tweeen, Zie je wel op de pics en blijf ff uit de buurt van India haha.

mam

hallo kinders
ik denk dat jullie er nu gauw zijn ,en hoop dat je een goede en veilige reis hebt gehad
Dosseltje doet het goed hij eet goed en hij rent ook door de kamer [maar hij mist jullie wel hoor]
Ik hoop dat jullie veel plezier hebben en dat je gauw een berichtje stuurt heel veel groetjes van opa en oma en papa en mij natuurlijk
doe voorzichtig aan en tot mails
een hele dikke knuffel van mij ,groetjes mam

Wies

HET IS BEGONNEN!!! spannend!! ben heel benieuwd naar jullie verhalen de komende maanden!

x Wies