gerben-angelita.reismee.nl

Nog 1 nachtje slapen!!!

Hola!!

Spannneeeeendd!!!!! Nog 1 nachtje slapen en dan zitten we in het vliegtuig naar Buenos Aires!!

Nog steeds heb ik niet het gevoel dat ik over ongeveer 12 uur in het vliegtuig stap om over een half jaar pas weer terug te komen... Gerben heeft wel de spanning van het op reis gaan. Normaalgesproken spring ik 2 weken voordat ik op vakantie ga al een gat in de lucht en droom ikover alle geweldige dingen die ik zal gaan meemaken, maar nu.... het gevoel komt maar niet. Misschien komt het omdat ik de afgelopen 9 maanden al bezig ben met deze reis. Steeds beetje bij beetje dingen regelen en voorbereiden. Hoe voelt het als je voor een half jaar weggaat? Geen idee... ja zo blijkbaar, voor mij niet eens heel erg bijzonder. Hopelijk komt het gevoel als ik in het vliegtuig zit morgen.

De afgelopen 2 weken zijn heel relaxed geweest. We hebben op ons dooie gemak alle spullen kunnen kopen en alles kunnen regelen. Ik ben nog nooit zo relaxed op reis gegaan!! Gerben verveelt zich zelfs al een beetje. Is ook niet zo gek, onze rugtassen zijn al sinds afgelopen dinsdag helemaal gepakt en klaar voor vertrek

Laughing

Afgelopen week is een week vol met afscheid geweest; etentje hier, etentje daar en we groeien maar verder dicht...

Vandaag afscheid genomen vanDosseltje (onze cavia)We hebben de stoerste cavia ter wereld want die gaat ook voor een half jaar naar het buitenland; Duitsland (iets minder tropisch maar toch...)

Nu straks alleen nog ff online inchecken en het feestkan beginnen!!

Ons volgende bericht zal vanuit Buenos Aires zijn (30 graden op dit moment!!)

Buenas noches y hasta la próxima!